29 mars 2011

Alla snubbar vill ju vara katt

Hej, jag skulle vilja skriva att det är väldigt fint vårväder ute, men det skulle vara att ljuga eftersom det har slaskat hela dagen *suck* Dock påstår min pappa (som vet allt och kan allt) att snön försvinner snabbare om det kommer lite blötsnö ovanpå, så håller tummarna för att pappa har rätt den här gången :) Jag har tagit tag i livet igen, känner att jag verkligen är på g för att sätta igång med mitt lchf:ande och tränande, har varit väldigt slö nu under vintermånaderna. Så i förrgår vcar jag ut och sprang i 35 minuter och igår tog jag en lång-rask-promenad på 65 minuter, jätteskönt! Hade först planer för en vilodag idag, men under morgonen kände jag att jag hade väldigt mycket spring i bena så tänkte att "vatusan, jag far ut och springer en halvtimme", men så började det slaska, och det är inte så njutningsfyllt att sprigna i slask, så jag tar den från början planerade vilodagen idag :) Oj vad mycket text det blev, men det får ni stå ut med :) Har heller inte ätit något sött sen i lördags, så det känns ganska bra det också, en liten början, men en början i varje fall :) Nu ska jag gå och läsa lite på idrott och hälsaprovet som vi har imorgon, men det ska nog gå vägen :) Ha det bra (trots slasket), så hörs vi snart igen! Pussisnuss

Inga kommentarer: