24 mars 2011

Lyssna till vår sommarsång

Hej,
i brist på annat (och för att smita ifrån slutarbetet lite) så ska ni få en sån där trevlig liten lista som alla coola bloggare brukar lägga upp :)
Läs och njut :D
Om dig själv:
Ditt namn? -Elsa
När fyller du år? - 14 februari
Några utsmyckningar på din kropp? - Ja, piercade öron och två tatueringar
Vad har du på dig just nu? - Slapparbyxor, en vit/blå-randig t-shirt, barbapapa-sockor och underkläder
Vilken årstid är bäst? - Sommaren! och våren och hösten och vintern, men mest sommaren :)
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Sova tills man vaknar av sig själv, solen lyser, fåglarna kvittrar :D
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Att jag är så himmla bra!
Vad är du bra på? - Allting? :D Fast olika mycket bra
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Nej

Familj:
Vem står dig närmas? - Hmm, hela familjen fast på olika sätt :)
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Japp! :D
Vem ser roligast ut i din familj? -Mia ;)
Vem är coolst? - Jag?
Har ni något husdjur? - Min äldsta syster har ett helt zoo :)
Vem har du mest gemensamt med? - Hmm, mia tror jag, likadant humör och oftast samma smak :P
Vem står för underhållningen? - Det beror på dagar och vem som är på underhållningshumör :P
Vem sover du oftast med? - Jag sover oftast hos Mia, men inte med henne :P
Roligaste kvällen med familjen? - Oj, den var svår! det finns så många :D

Idag:
Har du varit glad idag? - Jaadå :) Jag är väl alltid glad? ;)
Har du varit ledsen idag? - Nepp :)
Har du gjort något bra idag? - Vad räknas som bra?
Vad ska du göra nu? - Jag funderar på att tvätta lite, och sen börjar det bli dags för kyrkans barn
Har du gjort något dåligt idag? - Skrivit för lite på slutarbetet :(
Vad har du ätit idag? - Frukost (2 smörgåsar + mjölk) och lunch (sallad) och lite choklad hittade jag i skåpet som mellanmål ;)
Har du duschat idag? - Nej, duschade igår. Men tack listan för att du påminde mig om att jag måste ringa gårdskarln!
Är du trött nu? - Nejdå :) Pigg som en nötkärna
Vad händer imorgon? - Ska skriva lite till på slutarbetet, sen på kvällen kommer några snygga brudar hit och äter våfflor :)

Det var det, ni får ha det bra tills nästa gång :)


Pussisnuss!

Inga kommentarer: