23 mars 2011

Vad äre du vill ha?

Hej,
tredje dagen på skrivarveckan börjar ta slut, och jag känner mig faktiskt så nöjd med vad jag har åstadkommit hitills, men mera ska det bli :)

Idag (eller jag igår) kom min mamma hem från London, hon var där på en långweekend med min ena moster :) Dagens uppgift för mig var att jag skulle köra och hämta henne från hamnen, så jag lunkade iväg till pappas jobb efter bilen, och jag hade vårskor på mig för första gången sedan mitten av november! Jag skojar inte! Helt underbart skönt, jag blev varken kall eller blöt om fötterna på vägen, naaajs!

årets första vårbild:


Snäll och söt som min mamma är, hade hon även köpt lite grejer åt hela familjen. jag fick bland annat den här utstyrseln (ett stort plus för minen, verkligen jättesnyggt!):

Och så fick jag en klänning/tunika till, men det är en hemlis än så länge, eftersom det ser ut som att jag ska ha den på avslutningen i juni :)

Nu ska jag precis gå och lägga mig så jag orkar skriva på slutarbete imorgon :)


Pussisnuss!

Okej, nu får ni väl ge er! Vem söker på tjej åland naken och kommer till min blogg?! Jag förstår inte vad det är för speciellt med nakna saker och min blogg. Kan någon berätta det??

D.s.

Inga kommentarer: