03 mars 2011

Med sammetsnos och liten svans, det bästa troll som nånsinn fanns.

Jo förresten, jag har hört rykten om att det blir roligare att läsa en blogg om det finns bilder, så jag tänkte slänga in två stycken på mina två existerande tatueringar, för det tror jag inte att jag har gjort?? Men nåväl. Översta bilden är Mårran som jag gjorde i februari för ett år sedan, en ungefär en vecka efter att jag fyllde 18 år :) så vi har kilat stadigt ända sedan dess.
På bilden under ser vi Polismästarn som jag gjorde när jag sprang min första mil i höstas (tjejmilen), det kändes som en viktigt milstolpe när jag knappt sprungit alls tidigare i mitt liv och sedan mitt i allt klarade av att springa milen helt utan avbrott, helt sjukt när man tänker tillbak på det :)
Sen kan jag ju tillägga att jag sprang kanonloppet på 12 kilometer några veckor senare, så kanske man kna kalla det för någon form av kombinationstatuering? :) Nåväl, han sitter där han sitter oberoende om det beror på 10 eller 12 kilometer ;)
Lite suddig bild, men det är inte så himla lätt att försöka ta kort på sin egen skuldra :)

Mårran:

Polismästarn:

Nu var det allt för idag tror jag! :D

Pussisnuss

Inga kommentarer: