20 mars 2011

Jag har salt i hela håret och sand i sandalen.

Hej!
Nu känner jag att det börjar vara ett tag sedan jag skrev sist, så tänkte att jag borde uppdatera er om någonting (fastän ingen kommenterar ;) )
Imorgon inleder sos08 vår andra skrivarvecka (lediga från skolan och ska skriva slutarbete hela dagarna) och det känns faktiskt helt okej, har planerat att skriva ungefär 3 sidor per dag, så får hoppas att jag verkligen kan hålla det :) Deadline är om sådär 5 veckor, men skulle vara skönt att bli klar så snart som möjligt :)

Hoppas att ni gillar min nya våriga design, kände att det var dags att byta till något nytt, variation förnöjer brukar det heta :)

Nu ska jag bege mig till köket och äta middag :)

Hoppas ni har möjlighet att gå ut i det vackra vårvädret! är helt sjukt varmt ute idag, så njut av det :) Själv har jag blivit förkyld (ont i halsen och snuva), så jag har planerat att stanna inomhus och vila upp mig, men en kort vårpromenad ska jag nog unna mig :)


Pussisnuss!

3 kommentarer:

Matilda sa...

jättefin design! *gillar*

emilia sa...

fiiin blogg! ha en underbar vårdag! kram

Unknown sa...

Elsa, det är BARA 1a DL den 20 april sen, så iss inga stressa någgi nu! :)