03 mars 2011

Can you feel the loove tooonight?

Hej,
som den storbloggare jag är så har mitt fans börjat sakna mig igen. Har faktiskt försökt att uppdatera bloggen tre gånger sen sist, men samtliga gånger har internet bestämt sig för att bråka med mig och inte blir blogginläggen sparade någonstans, så då gav jag helt eneklt upp och strutade i att uppdatera alls :)

Det har gått ett tag sen sist jo, och jag kan omöjligt komma ihåg allt intressant om mitt liv :)
Men i varje fulla fall så handlar det bara om månader kvar i skolan nu, det var tre månader kvar den 1 mars, så nu minskar det av bara farten. Det är både positivt och negativt då det finns ett slutarbete på 25 sidor som ska skrivas, men samtidigt känns det oerhört skönt att man så småningom klarat av tre år på sos, TJOHO!

Jag har fortfarande inte hittat något sommarjobb/fast anställning, men jag letar för fullt med ljus och lykta, så hör ni någon som behöver någon som arbetar så är jag fortfarande tillgänglig, tur va? ;)

På söndag åker jag till Ikea med min pappa, min äldsta storasyster och hennes dotter :) ska blir riktigt skönt att få in lite nya saker i hemmet och samtidigt komma bort från ön en stund, missförstå mig rätt nu. Jag trivs jättebra på åland och har inget emot att bo här, men det är skönt att komma iväg någon dag nu och då :)

Överlag så händer det väl rätt så mycket i livet just nu, och det består väl av bara positiva saker :) men det ska jag inte prata om nu, utan jag gör helt enkelt en uppföljare, ni vet såndär historia som man av någon konstig anledning alltid läser i en hemmets journal tidning, för att sedan inse att det är en fortsättningsberättelse och sen missar man delen i mitten, varje gång!

Så nu försöker jag hålla kvar er en stund till, så att jag behåller några läsare även under min bloggtorka ;)


Pussisnuss!

Inga kommentarer: