26 mars 2011

Hej!
Hoppas ni har ätit er tjocka på våfflor nu, för nu blir det att vänta ett år till nästa gång :)
Jag hade det riktigt trevligt igår, och jag hoppas att mina gäster hade det också, mindre trevligt var dock diskhögen idag som tog 20 minuter att diska (brukar ta 10 annars) ;) Men högen är borta nu! Så det är bara att forsätta med vardagen :)

Häromdagen (i onsdags) hade vi (jag och matilda) tjejgrupp på tvärsan (ungdomslokal), eller jaa, det har vi ju varje onsdag :) men den här gången hade vi som tema att vi skulle måla naglarna, precis hur man själv ville. Så alla tog med sig lite nagellack och så fick man låna av varandra. Det blev många kreativa lösningar och jag själv valde att måla prickar på mina (lite suddig bild dock, men man ser iaf tanken bakom det hela :) )

Sen så var jag en riktig topp-bloggare och tog bild på mina våfflor från igår. Tror tyvärr att jag har blivit alergisk mot kiwi :( Det började klia jättemycket i gommen, så därför är det bara en tallrik med kiwi, eftersom jag vet att ni funderar på det ;) )
Efter tre våfflor var jag så mätt att jag knappt orkade andas, jessus!
Färska jordgubbar, frystat jordgubbar, hallon och glass:

Frysta jordgubbar, färska jordgubbar, kiwi, hallon och glass:


Hallon och glass (de kom ju i lite oordning dehär bilderna, men det bjuder jag på):
Nu ska jag hoppa i duschen och sen blev jag bjuden hem till min mor och min far, hoppas på att jag kan få stjäla lite middag där :)
Ha en fortsatt trevlig dag, och glöm inte att gå ut i det fina vädret och gå bort lite våfflor :D
pussisnuss!



Inga kommentarer: