25 mars 2011

Du har varit stygg, så av mig får du nog lite stryk.

Hej!
Idag är det helt underbart väder, fast det blåser en aning, vilket jag märkte när jag cyklade till och från stan - i motvind! fråga inte hur det gick till, antagligen min kompis Gud som ville jäklas lite med mig. Det var ganska svettigt (har inte cyklat sedan den fösta snön kom, i november) och jag märkte att jag forfarande är lite (läs: mycket) hostig.

Idag är det våffeldagen, så som sig bör ska jag frossa i våfflor ikväll, och till min hjälp får jag tre goa kompisar, så några våfflor ska vi väl lyckas trycka ner :)


Men nu tänkte jag gå och göra något vettigt och inte bara sitta och slöa här :) Såå, ni får ha det så bra idag och jag hoppas att ni också får lite våfflor dagen till ära :D


Pussisnuss!

Inga kommentarer: