09 mars 2011

I walk this empty street.

Hej,

jag tror jag tagit på mig en för svår uppgift, jag har ingen aning om vilka fynd jag överhuvudtaget ska visa. Skulle vilja ladda upp allt jag äger och har på en gång, men då är det ju inte så värst spännande.

Idag blir det nog mina tallrikar, mina vackra underbara tallrikar. Dock har jag två olika modeller, men den andra sorten har jag fått i gåva, så det kan nog inte räknas som loppisfynd. Har väl ungefär 8 av både djupa och flata (resten av dem är i disken/torkskåpet). Jag har fyndat dem under två olika tillfällen, fyra djupa under en loppmarknad under sommaren 2009 och resten i somras precis när jag flyttat, det kunde inte komma lämpligare :)
Nåväl, det här är iaf vad ni får äta på när ni kommer på middag till mig, om ni inte väljer mina asietter, men det är en helt annan historia som kommer en annan dag.

Inga kommentarer: