08 mars 2011

Take me home, country road.

Hej,
jag hoppas att ni inser att det inte är så himmla kul att ha en blogg när man inte vet om någon läser den, här försöker jag vara ambitiös och lägga upp bilder och allt, men det är som att skriva i ett word-dokument, skillnaden är väl att det finns folk som faktiskt läser mina privata word-dokument som är sparat på min hårddisk.

Nåväl, i ett tappert försök att aktivera er undrar jag vad ni vill veta, vill ni veta om mina tråkiga vardagar eller ska jag skriva om något annt spännande regelbundet?

Jag har funderingar på att lägga upp ett av mina loppisfynd varje dag, det skulle väl vara väldigt kul?? (snälla säg ja!), eftersom i stort sett hela min lägenhet består av loppisfynd.

För att insipierara er till att finna det intressant lägger jag upp en bild på en av mina bästa loppisfynd:
Min fiskargubbe-tavla jag köpte på ett Geta loppis, i samband med Getadagarna, för ett och ett halvt år sedan, för 1 euro. Han har varit en trogen man under dessa år och kommer troligen hänga med några år till, ska krävas mycket innan jag gör mig av med honom :) tavlan är väl ungefär 60x40 och hänger för tillfället på min mörkbruna fondvägg.
Så, nu hoppas jag att alla mina trevliga (och otrevliga om ni föredrar det) läsare tar och kommenterar vad de vill läsa om/titta på i min blogg.
Pussisnuss!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Loppisfynd!!

Anonym sa...

Loppisfynd lät ju trevligt :)

Annars tycker jag att det är annars bara roligt och läsa din blogg eftersom du skriver så roligt!

Isabella baarman sa...

Moster Bella skall försöka läsa lite oftare. det är verkligen trist att skriva om ingen bryr sig om att läsa. Sedan är det ju svårt att skriva inspirerande om det mest spännande som hänt under dagen är att man borstat tänderna. ja ja , sådant är livet. kramar från afrika