01 maj 2010

Vår mast står i lågor, håll hårt i min hand!

Hej,
efter en helg full med syskon + syskonbarn, en massa med mjöd och en liten olycka så är även denna valborg över.
Jag har inte sprungit på några dagar och känner att jag är väldigt rastlös i bena, men snart bär det ut i det gröna, så fort jag har dammsugit lägenheten :)
Ikväll kommer även mamsi och papsi hem från sin venedigresa, skönt att äntligen ha någon här hemma, så man inte behöver vara rädd för mördare och spöken.

Det här med springande går väldigt bra just nu känner jag, sist jag sprang så joggade jag 16 minuter sammanlagt, vilket betyder att jag enligt programmet joggade en minut mer än jag gick. Vilket känns ganska bra med tanke på att jag aldrig har varit joggar-personen. Klapp på axeln!

Nästa helg åker jag till sverige med storasyster E, jag ser fram emot det väldigt mycket, känns som det var flera år sedan jag var där senast (okej, okej och shoppade då :) ) Så vi kommer vara borta lördag-söndag som det ser ut nu, ska väl gå på bio och sådant därant roligt :)
Jag ska även passa på att försöka köpa en avslutningsklänning och kanske en t-shirt till springandet? Mamma hade även hittat en jacka till det, men det var bara pyttesmå storlekar kvar, så jag kan alltid hoppas att hon har hittat en nu när de har varit i Stockholm sen ungefär tvåtiden idag.

Nu ska jag dammsuga, vi lär väl höras när vi råkas.


Pussisnuss!!

Inga kommentarer: