24 maj 2010

Did they send me daughters when I asked for sons?

Hej,
nio skoldagar kvar innan sommarlovet och jag känner mig lite stressad för kommande veckan.
Imorgon ska en engelska uppgift in + att vi har historiaprov, men har jag överlevt hela året ska väl den här veckan också gå :)
Var som sagt till tandläkaren idag också, har två små hål, bläblä, men de ska väl vara lagade inom en snar framtid.
Ikväll ska jag ut och springa, blir väl 5x4 minuter löpning idag, ska försöka mig på att öka farten i springandet (det är ju bara ett + att man blir sådär härligt svettig efteråt)
Men nu måste jag väl läsa om imperialismen och industrialismen och allt det där.

Idag åt jag en god sallad med halomi och kyckling, men skulle behövt någon dressing/sås till, lite torrt men annars jättegod :)
Har ni något bra GI eller LCHF-recept på lager?
Jag kan i varje fall rekomendera aburginergratängen jag åt häromdagen, finns på recept.se eller vad nu sidan heter :) Är någon intresserad så är det bara att fråga så letar jag upp den.

Pussisnuss

Inga kommentarer: