23 maj 2010

I rummet brevid mitt sjunger en tokig dam!

Hej,
en väldigt regnig söndag har snart nått sitt slut, tror det har regnat sedan jag steg upp imorse undantaget en stund när jag och pappa cyklade och åt middag (nej, vi cyklade inte medans vi åt middag).
Det har varit en händelserik helg, igår så var vi på piratshopping till sverige, hittade mig en väldigt häftig hatt och ett svärd, och sen ett par byxor till sommarens pirattillställningar.
På kvällen åkte jag till min syster, vi skulle åka ner till stan för att ta en cider på en uteservering, det slutade med att vi druckit oss berusade på hennes balkong och jag somnade tydligen med klänningen på, festprisse? javisst!! (det bör dock sägas att vi faktiskt var till stan en sväng också, satt på indigo och drack varsin supergod drink :) )
Det var en väldigt trevlig kväll med fint väder och gott vin, bör göras om (kanske inte det med att somna med klänningen på)
Idag var det parad med scouterna här i mariehamn med märkesutdelning och tårta och allt var det nu var :)
Jag har försökt kolla efter en lucka i regnet sen vi kom från att ha ätit middag, men det har bara regnat och regnat och regnat, så jag har varit en dålig människa och inte varit ut och sprungit idag, men det finns väl något uppehåll imorgon någongång hoppelig en :)
På tal om imorgon har jag tandläkare då, avskyr att besöka tandläkaren men det är väl sånt som måste göras ibland.

Men men, nu ska jag organisera de sista veckorna av skolgång och sen ska jag äta kvällsmat och sova.

Pussisnusss

1 kommentar:

Matilda sa...

Hihi, förstår inte hur du lyckades somna med den på, såå onyktra var vi väl ändå inte :) kramar