17 maj 2010

Med Jesus i båten (repris)

Hej,
nu är det så att måndagen är avklarad och jag sitter och funderar på vad jag ska orka laga för mat innan bilskolan.
Idag är det underbart väder och jag skulle kunna bosätta mig utomhus (tills det blir mulet eller börjar regna) så det är tur att det snart är sommarlov (det har nämnts mycket på senare tid) och då kan jag bosätta mig på stugan, som är nästan samma sak som utomhus dygnet runt.
Nåväl, imorse var jag ut och sprang, hela 20 minuter, det tar sig sa pyromanen :) Ganska stor ökning om man jämför med att jag började med 9 minuter för bara ett litet tag sen. Det känns bra i själen.
Och nu ska jag börja med LCHF igen, mådde så mycket bättre då, piggare, mättare och allt såntdär, så det blir väl nya tag när vi har varit och handla så man inte behöver svälta sig själv för att följa det :)

På tal om det så ska jag nog gå och göra mig ett mellanmål med turkisk yoghurt och blåbär, mumma.


Pussisnuss!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad du är duktig :D
Men jag undrar, var har du fått planeringen på joggandet? Har också velat jogga sedan länge, men jag hittar aldrig ett program. Kan du rekommendera ett som du använder just nu? :)

emilia sa...

Hej sötnos! vi åt en jättegod lchf-middag idag,länk finns på Facebook. mums,den ska jag laga fler dagar!! flickorna gillade dock ej äggplanta-konsistensen=) jag kämpar med att ej äta glass eller godis,har köpt hem solrosfrön och nötter m.m men kör inte lchf,men lagar viss mat så osv. ha en fin kväll!!! nu ska jag duscha bort allt pollen *atjoooo*

Pöufie sa...

Emilia: Gudars vad gott det där receptet lät :) Kanske måste skriva det på shoppinglistan :)
Puss!