20 maj 2010

Kommer du ihåg hur det var förra sommar'n?

Hej,
jag skrev ett väldigt underligt inlägg nyss, den handlade om nostalgi + mina gamla t-shirts, redan det säger väl mycket?
Imorgon är jag ledig och jag hoppas att det är lika fint väder som det är och har varit idag :)
Vi hade konditionstest igår på gymnastiken, 2,4 kilometer, sprang det mesta förutom typ 150 meter nästan i slutet :) Blev väl runt 20 minuter springning i sträck, duktig Elsa!
Och imorgon bär det av igen, men då efter programmet som vanligt :)
Och på tal om det har jag fått några veckors sommarjobb, JAA!! Det känns ganska skönt :) Några veckor är bättre än ingenting!
(Behöver DU hundvakt, barnvakt, klippa gräset, plantera blommor eller vad som helst* för en billig peng är det bara att kontakta mig på något sätt)

Pussisnuss

(*Vad som helst inkluderar inte så mycket mer än det som står utskrivet före det, möjligtvis målning av hus)

Inga kommentarer: