21 maj 2010

Sommar, sommar och sol, havet och vinden och doft av kaprifol.

Hej,
helt underbar dag idag, hoppas dock inte att hela sommaren blir sånhär :)
Idag har jag som tidigare nämnt varit ledig, men var ändå en sväng till skolan för att jag hade glömt min historiabok och vi har prov på tisdag.
Nu har jag suttit på balkongen sen tvåtiden och läst eragon, snart klar med tredje boken, hoppas fjärde snart kommer som inbunden på svenska!

Sen har jag fått lite nytt uträttat och har varit till El Giganten och köpt en grej till ipoden, vet inte vad jag ska kalla den, men man har den på armen när man springer och stoppar dit ipoden, alla är med på det? :D Men i varjefall så känns det som årets kap eftersom det inte går att ha jacka på sig i den här värmen och jag vill inte stoppa ipoden innaför bhn eller något eftersom det är stor risk för fuktskador då :) :) :)

Imorgon ska jag till sverige på Piratshopping, det kommer nämligen bli ett piratläger i sommar, så det ska inhandlas lite hattar och svärd och grejer, ska bli kul om man hittar allt man vill ha :)

Sen är jag lite ledsen för att jag inte steg upp klockan sex och gick ut o sprang eftersom det är cirka 100 grader i skuggen för tillfället, men det är väl bara att ta natten till sitt förfogande :)

Nu ska jag läsa lite till och städa bland mina sommarklänningar :)


Pussisnuss

Inga kommentarer: