16 maj 2010

They don't care about us!

Hej,
efter ett farfyllt lov är jag tillbaka i min stilla vrå med ångest över ett matteprov, ont i halsen och rastlösa ben.
Idag har jag varit på stugan idag, skulle catcha lite bruna, men solen började först lysa på eftermiddagen, till min stora sorg.
Men Gud ler inte mot en alla dagar, det är bara att inse.
Imorgon börjar skolan igen då, men nu är det bara fjuttiga tre veckor kvar i skolan, S-K-Ö-N-T!
Dock har jag inget fast sommarjobb, men vad är det att gråta för? Okej, det är ganska jobbigt med tanke på att man är fattig studerande och i behov av pengar under sommaren.
Men vad heter det att jaa, det ska väl lösa sig det med, Inchialla.

Nu ska jag deppäta kvällsmat och se på någon sliskig romantiskkomedi på trean, ni får ha det tills nästa gång.


Pussisnuss!

1 kommentar:

simone sa...

ett lov skulle man behöva alltså :)