28 maj 2010

I mina gyllene skor!

Hej,
ett snabbisinlägg innan jag går i duschen, äter middag och går över till Marlene för en zombie-kväll.
Kom nyss hem, har varit ute och sprungit cirka 28 minuter idag och är lagom svettig :)
Jag har även dammat av mina ridbyxor, för på måndag ska jag rida för första gången på tre år. Flyttade ju till stan här för några år sedan och orkade inte åka ut till sund varje vecka för att rida, sen har det bara runnit ut i sanden så det ska bli riktigt kul att svinga sig upp i sadeln igen :) Kan berätta mer om hur det gick och om jag kommer att börja rida regelbundet på stall aftonsol. Den här gången är det bara ett pröva-på-tillfälle, och vad skulle vara bättre än att jag trivs med stallet och hästarna? :) Hoppas hoppas

Nu ska jag duscha, sköt om er!


Pussisnuss

Inga kommentarer: