01 juni 2010

The sun goes down alone

Hej,
efter en otrooooooligt lång och vääääääldigt jobbiiiiiig dag är det snart läggdags och jag är ganska trött, har varit en tröttisdag idag :)
Det närmar sig sommarlov och nu är det endas chilldagar kvar i skolan, imorgon ska vi ha sos-kampen och leka roliga lekar :))) Och på torsdag är det volley-turnering och på fredag får jag mitt sista sommarlov för ett tag (troligen kommer jag att arbeta några år innan jag söker vidare, men den som lever får se :) )

Men nu till något otroligt spännande: Igår var jag som sagt till Aftonsol och hälsade på och det var helt underbart att rida igen! Ska åka dit och rida imorgon igen :))))))))))))))) Och börjar rida regelbundet i början av Augusti i år, längtar!

Och så känner jag mig lite stolt också, eftersom jag joggade i 37 minuter igår, inte så illa. Så om det går som planerat blir det att sprigna tjejmilen och tatuera mig i september :)

Nu ska jag organisera lite, vi hörs senare!


Pussisnuss!

Inga kommentarer: