07 juni 2010

Kungen är här, Aragorn är Kungen, Kungen är här, Aragorn är här!

Hej,
Det är första "riktiga" dagen på sommarlovet och jag känner mig redan lite sysslolös (tragiskt javisst). Men nu tänker väl många att jag ska masa mig ut i friska luften och njuta av sommaren, men det går inte så lätt när man har huvudet fyllt med snor och går runt och hostar som någon annan idiot, men det är bättre idag än det var igår, så jag ska vara tacksam för det :)

Som bekant brukar jag ha lite spännande drömmar för mig, bland annat brukar jag jaga mördare med Michael Scofield (prison break) och träffa mörkrets herre (närmare känd från sagan om ringen) med Brom (eragon), och inatt har jag då varit på ridskola med Aragorn från sagan om ringen, kanke jag borde sluta titta på fantasy-filmer? :)
Men jag klagar inte, det var ett väldigt trevlig möte tills stallet började brinna.

Om en vecka börjar jag jobba och tjänar hoppeligen lite pengar så jag klara mig under sommaren :) Inte lätt när man är fattig studerande.

Men nu ska jag kolla på wolverine, kanske vi ska rädda alla mutanter inatt, vem vet? (ett plus är ju att han är skäggig och sådär lagom skogshuggaraktig)
Det blev ett väldans skrivande om snygga karlar idag, jag återkommer när jag fått bukt med förkylningen och kommit framåt med springandet :)

Tills dess får ni ha det bra, ät mycket glass!


Pussisnuss!

Inga kommentarer: