17 juni 2010

Han är jävligt ond i läder.

Hej,
har varit lite lat med uppdateringarna här på senaste, men det är helt okej när det är sommarlov tycker jag.
Jag jobbar för fullt, har en arbetsvecka kvar för att sedan ta lite sommarlov och hoppeligen börja arbeta igen i höst, efter skolan då :)
Livet rullar väl på sådär på fritiden också, kan ju berätta att jag har fått lägenhet och ska flytta hemifrån den första juli, ska bli riktigt roligt :D Ett steg i rätt riktning :)
Det ska bli underbart att inreda sitt eget hem, att kunna rosta sina egna fiskpinnar och att få bada badkar (JAA, min dröm har blivit sann! har alltid velat ha ett badkar!!!).
Trots att det är 13 dagar kvar tills jag får nyckeln i handen har jag redan börjat packa och sortera bort saker som ska säljas på loppis eller slängas :)
Har bort kommande onsdag på loppiset på torget, kom och fynda :) Loppiset börjar klockan sex och pågår till klockan nio.

Men nåja, nu ska jag snart sova så jag orkar arbeta imorgon också :)


Pussisnuss!

2 kommentarer:

Matilda sa...

Så kul att du får flytta, alltid lite extra kul första gången! Jag måste hitta på nån inflyttningsresent... måste fundera lite..

Anonym sa...

Grattis till lägenheten! :D