22 juni 2010

Du säger att kärleken aldrig var till för dig.

Hej,
har just tittat på ett asäckligt program om folk som har sjukt dåliga tänder och jag mår illa och ska nog gå och ångestborsta mina strax.
Helt knäppt hur folk låter det gå så långt, jag mår dåligt bara jag får pyttesmå ilningar ibland. Usch äckligt!
Men överlag så rullar väl livet på, om en vecka och två dagar har jag egen lägenhet, det närmar sig med stormsteg :) Ska och skriva hyreskontraktet imorgon, naajs!
Så jag kan förbereda er på att jag kanske inte är så aktiv här på bloggen, eftersom jag troligen inte kommer att ha internet de första veckorna, måste iaf försöka fixa det tills skolstarten :)

Jag fick helt plötsligt reda på igår att man är ledig på fredag, och det är inte helt fel, är jättetrött på att stiga upp klockan sex varje morgon, men det är nog bara jag som är vek, vad annars?
Och så jobbar jag midsommar också, men jag tackar nog inte nej till pengar när jag nu har chansen att tjäna några :)

Nu håller jag på att sortera ut böcker som ska säljas på loppiset imorgon, klockan sex på torget, missa det inte! :D Har en hel del grejor till salu, lite allt möjligt. MÄNGDRABATT!
Och så funderar jag på att gå ut och springa idag också, tror inte jag orkar springa så länge nu, är helt matt i benen sen i förrgår när jag ökade mitt pensionärstempo en del :)

Ha det bra, så ses vi på loppiset imorgon!
(kanske jag borde visa mina bästa loppisfynd någongång här på bloggen? vad tycker ni?)


Pussisnuss!

Inga kommentarer: