29 mars 2009

Take my heart and make me happy.

Hopp.
Söndag idag igen, känns som mitt liv endast består av söndagar.
Helgen har väl flytit på bra, syskonbarnet T har varit här och det har varit mysigt. Vi har pysslat med tapeklister och tidningar ungefär hela helgen, det första jag fick höra är jag steg upp var: Elsa, när ska vi pussla? (Hon har lite problem md att säga y). Så pysslandet startade tidigt i morse och vi for ut för att plocka videkissor och björkris.
Så ska jag ta och tacka min storsyster E som hämtade hem e IKEA lampa åt mig från Sverige, tackar tackar *jultomteröst*.
Nu håller jag på att fixa på min bokhylla så att den nya lampan (FADO) ska få plats, inte direkt det lättaste när man är en lite prylbög.
Imorgon börjar andra veckan på praktiken, dock kortare än den förra eftersom jag är ledig på fredag.
Inte har jag väl något jättenytt att raportera heller så att, det får väl bli en kort uppdatering bara.

Jag bjussar på en egobild som visar mitt runda ansikte och min boxarnäsa, även lite äppelkinder. Men det mina vänner, bjuder jag på även idag.
En komplimang till mig själv då; Elsa, ojoj vilken cool ögonfärg du har!
Det var det, får inte rulla mig runt i smicker hela dagarna.







Pussisnuss

Inga kommentarer: