15 mars 2009

Om jag tappar fästet och trillar ner ska jag klättra upp igen.

Hej,
Söndag idag, varför går alltid helger så fort? Synd
För att kasta in lite om min helg kan jag berätta att jag var och såg på film till Marlene i freags och igår var jag till Nayab och käkade lite ost & kex och drack hennes mammas rabarbersaft, mumma.
Och så har jag ju läst så länge vi båda andas, sista boken i twilight serien. Den är under mina förväntnigar, fan vad hon ska göra det rörigt, den påminner lite för mycket om de berättelser jag skrev i 5-6an. Och det mina vänner, det är inte bra. Men men man ska väl plöja igenom den också så kan man leva ett sunt och normalt liv sedan.
Jag har på normalt liv dragit på mig halsont, och gör allt jag kan för att inte kollapsa till redovisningen som är på tisdag eller onsdag.
Inte har jag väl något särskillt att berätta, för det verkar som om ingen läser det här nuförtiden, vart har alla kommentarer tagit vägen?!
Jag ska väl städa min garderob också, har ungefär 1 miljon kläder som jag inte har rört på typ två år, materialist javisst. Jag älskar saker, så är det bara.
På Bettans bod så har hon en tavla där det står: Den som har mest grejer när man dör vinner. Jag satsar hårt på det och undrar vem jag ska utmana.


Pussisnuss

5 kommentarer:

Anonym sa...

jag läser :D

Malyx sa...

Vi bränner Breaking Dawn!!! Mouahaha
(Fast där man bränner böcker, bränner man snart människor.)

Anonym sa...

den som har flest saker när den dör vinner,ses i nästa liv!:)

Joy_know-how sa...

heeeej! jag läsee din blogg elsa :D:D coolt va!

Anonym sa...

jag läser också Elsa; )