08 mars 2009

Blås på det onda, ta bort allting svårt.

Hej,
Alltså den här helgen har allt möjligt och ingenting hänt.
Fredagen spenderades i hemmets lugna vrå, och jag klagade inte. Det var nästan skönare än att bli kliad på ryggen av Cilla.
Lördag. Loppis på rödakorsgården och de som känner mig väl vet att jag älskar loppis.
Jag, min kära äldsta storasyster plus J begav oss dit och sedan vidare till köpmannamässan (Ålands andra höjdpunkt efter Rockoff) Inte var det väl sådär jättemycket liv och rörelse, undrar om alla ålänningar är trötta.
Om någon är intresserad så köpte jag tre pocketböcker och en burk (burkar är nog min stora fetich) med japansk mönster, inte helt fel.
Lördags eftermiddagen spenderades ute med scouterna, vi kokade vindruvor och annat spännande.
Till helgen stora händelse hör väl att Jag, Marlene, Simon, Adrian, Edvard, Gunnar och Fredrik premiärsov på kaptensgatan. Vi såg på film och åt godis (JA, jag vet mitt nyttiga liv, men jag firade, OKEJ?!)
Och jag förstår fortfarande inte vad som är dåligt med att prata mumin halv fyra på natten. Det är aldrig fel att prata mumin tycker jag.
Kom nyss hem från bion, jag var med mamma och tittade på män som hatar kvinnor, äckligt bra film faktiskt, gillar inte sånadär mordtjohejsan men den där var faktiskt bra, rekomenderar den starkt.
Nu ska jag faktiskt läsa lite på engelskatestet vi har på tisdag och börja på historian.



Pussisnuss

Inga kommentarer: