04 mars 2009

Här kommer lyckan för hundar som oss.

Hej,
Idag sitter jag hemma och har en aning feber och mitt huvud känns som bomull.
Jag känner mig ganska upprymd idag, jag vet inte riktigt varför.
Kanske beror det på att det känns som jag kan människor & kulturer provet (ska till skolan tio över två och skriva det, är så jobbigt att ha det på omtagning)
Kanske beror det på att En riddares historia-dvdn har kommit in på kalmers?
Kanske beror det på att det snart är vår och jag vet att jag kommer bli piggare.
Kanske beror det på att jag är fett (elins favoritord) pepp på att få en sundare livsstil?
Kanske beror det bara på att jag njuter av livet just nu.
Det är tyvärr inte något jag kan svara på just nu.

Nu ska jag gå o lägga mig i sängen och titta på film och försöka bli frisk så snabbt som möjligt.


Pussisnuss

Inga kommentarer: