16 mars 2009

Kiss Kiss

HAHA HEj.
Idag har det varit full fart och nervsammanbrottet är nära.
Imorgon har vi redovisning för samhälla projektet och jag är snart ett vrak.
Men när jag och Marlene gick ner på stan hände det underbaraste för dagen.
Vi gick fridfullt utanför resturang pommern vid mathis hallen och så kommer det en tattar-gubbe och en tattar-man emot oss, inte mer med det tänkte jag.
Men precis när tattar-mannen var brevid Marlene hörs ett pussljud. Vi går några meter och låter det som hänt sjuka in en bit, sedan kommer skrattet.
Ibland förstår jag mig inte på folk (det är inte dig det är fel på Marlene, det är tattaren) jag menar, hur många gör pussljud i någons öra?! okej okej, men nu ska ni tänka på att det var en helt random person och inte någon man känner på ett eller annat sätt.
Jag har fortfarande inte slutat skratta.
Humor när den är som sämst
Nu ska jag fixa lite samhälla.
Och på tal om annat har jag fått arbete som städare hos polisen, lön lön lön!
(Jag har skaffat en ny älskling, Nokia 7610 Supernova <3 )


Pussisnuss

1 kommentar:

Malyx sa...

Jag har fortfarande trauma efter händelsen!