05 december 2010

När man är packad som NK den 23 december

Hej,
det närmar sig jul med stormsteg och jag tänkte göra som alla andra tuffa bloggare och lägga upp delar av min önskelista här på bloggen, eftersom det är många som jag kommer byta julklappar med som läser den :)
Nåja, nog pratat om det, här kommer den:

- en fin brödlåda
- en trevlig termos
- tidningsställ i vitt
- ljuslyktor
- nagellack (vitt, rosa, silver)
- fina tandborstglas till badrummet
- badbomber
- en massa trevliga böcker (gärna fantasy eller liknande :) )
- en hushållspapperrullehållare (i någon fancy pants färg som matchar mitt kök, t.ex. turkos, orange, brun eller svart)
- halsband i alla möjliga varianter, gärna lite längre med någon trevlig figur
- CORNELIS VREESWIJK CD:N (ska samla ihop alla innan jag dör)

Jag tror det var allt för tillfället :)
Nu ska jag skriva lite slutarbete och sen ska jag åka och äta middag med pappa (mamma + mia är bortresta och kommer hem ikväll, så vi ska lyxa till det lite :) )


Pussisnuss!

Inga kommentarer: