15 december 2010

Det var en omväg på några steg, men istället slängde han ner en granat.

Goddag allesammans!
Idag är det praktikrapportsskrivning på listan och jag är så gott som klar, S-K-Ö-N-T! Ska bara fnula ut vad man ska prata om den på engelska :) Det är väl den mest jobbiga delen i det här fallet.
Så imorgon återgår man alltså till skolan för att presentera praktiken + säga vad man kommit fram till inom slutarbetet :) Sen på fredag åker vi med socialkunskapen till Sverige på studiebesök, ska bli riktigt kul faktiskt :) Hoppas att man har tid att köpa de sista julklapparna också :) Annars får jag söka med ljus och lykta här hemma :)
Sen så tror jag bestämt att det är pysseldag på måndag och sen är det dags för julfest, helt sjukt egentligen, hur gick tiden såhär fort?? Det var ju aldeles nyligen sommarlov!

Idag har jag väl inte direkt några stora planer, ska med min mor och träna lite idag, så man håller formen (jag är i form, rund är en form) nu mitt i allt julgodisätande :) och sen ikväll ska det väl skrivas lite julkort, jag som skulle vara i så god tid hamnade som alltid i sista minuten, blir alltid så fastän jag planerat annorlunda :)

Men nu ska jag läsa igenom min rapport och se om jag förstår någonting av vad jag skrivit :)


Pussisnuss!

Inga kommentarer: