28 december 2010

Ett meddelande till våra hyttresenärer

Hej,
nu sitter jag på båten och håller på att förgås, tänk vilken tur att jag tog min kära lilla (stora) dator med!
Jag är som tidigare nämnt påväg till min morfar, och stannar där en kort stund för att sedan åka hem med den underbara båten igen, kan knappt vänta tills torsdag! kanske man skulle ta en kryssningstur när man ändå är färdigt här??
Som sig bör har de dansat humpa i tanssibaarin, tror även att de har haft lite karaoke när jag var och åt middag. Folkslaget som använder stora kjolar med höftpuffar är också här, allt är helt i sin ordning, precis som det har varit i snart 19 år och längre, och så kommer det nog vara sålänge som det finns färjor som åker mellan finland - åland - sverige

Jag har kommit på en massa bra bloggämnen och skulle jag ha varit en bloggare på riktigt skulle jag inte ha tvekat utan satt mig ner på golvet i taxfreen, halat fram datorn när jag åt middag - men nu är jag ju bara en amatörbloggare, så jag gjorde inte det och har således glömt bort alla fina bloggämnen, bara så ni vet liksom.

Nu är det bara en och en halv timme kvar tills båten är i hamn, rackarns vad tiden går fort när man har roligt!

Egentligen skulle jag kunna skriva under hela resan, men det orkar jag inte riktigt, så jag tar nog fram böckerna till slutarbetet och forstätter skriva på det :)

Ha det så bra, om vi inte hörs före så gör vi det på torsdag förmiddag (när jag ska uppleva 5 och ½ timme av himmelriket igen! Vill aldrig att det här ska sluta!


Pussisnuss

Inga kommentarer: