18 december 2010

Yesterday you told me 'bout the blue blue sky

Hej,
det är lördagkväll och jag sitter hemma och bara tar det lugnt.
Igår var vi till sverige med socialkunskapen (en valbar kurs vi läser) och dagen avslutades på arken.
Idag hade jag min inneboende här och när hon for hem till sitt andra hem var det dags för mig att göra mig i ordning för julmiddagen som skulle bli hos storasyster E på eftermiddagen. Det var mitt första julbord för i år, och det smakade superbra, nästan så man längtar lite mera efter julen nu :)
Imorgon är det inplanerat en långpromenad och kanske rentav lite simmning till på det :) Börjar vara ett tag sen man besökte simhallen.
På tal om det så var jag till avancia nu första gången sedan de flyttat, eller jaa, har ju varit några gånger med idrotten och hälsan, men nu såhär på fritiden :) Det var riktigt trevligt och funderar på att köpa något månadskort eller något, så man får lite annan träning än löpningen :)

Sådär överlag ska jag inte klaga överhuvudtaget, livet leker och snart är det jullov så man får göra lite vad man känner för :)
Nu ska jag precis gå och lägga mig, så man orkar med alla planer för imorgon :)
(jag ber om ursäkt om detta inlägg inte blev så organiserat som jag hade planerat från första början, utan det blev en aning flummigt, osammanhängande och lite råddigt, men det tar jag inget extra för :D )


Pussisnuss!

Inga kommentarer: