21 december 2010

Räven raskar över isen.

Hej,
nu är det färdigt, det är endast en termin kvar i skolan, sen får man se om det ska studeras vidare eller om jag arbetar några år (vilket kommer leda till att jag tar ett jobb på sparhallen och blir kvar där i ungefär 15 år, innan jag bestämmer mig för att börja distansstudera)
Känner mig lite skoltrött och allmänt äcklad av tanken på att sitta på lektioner och lyssna, så tänk vad bra att jag fick jullov idag :)

Idag har min snälla far köpt en jättefin gran till mig, som jag inte kunde hålla mig från att pynta och nu står den i hörnet och lyser så fint, julfeelis.
Imorgon ska jag åka in till stan en sväng, och hoppeligen kunna köpa den allra sista julklappen, sen är det klart och tomten är så välkommen :)

Nu ska jag sopa upp barret som granen på något underligt sätt har under sig, och sen ska jag hoppa in i duschen för att sedan gå o lägga mig och njuta av att jag har jullov :D
Ha en mysig jul, om det råkar vara så att vi inte hörs före den är över.
God jul på er :)


Pussisnuss

Inga kommentarer: