14 december 2008

twilight

Hej,
Jag måste berätta att jag har hittat min nya man (efter jack sparrow) edward i twilight.Var och såg den på bio med alice och sofie. mmmums, vad snygg han var, eller inte så himmla snygg, mest charmig och äckligt fina ögon. Lite för platt näsa, men det är bara små skavanker som man kan lära sig att leva med, om det nu skulle bli så att han kom och friade en dag vill säga.

Annars så har jag väl inte uträttat så mycket den här helgen.
Dammsugit och vattnat blommor och annat sånt där tråkigt.
Vem kommer med till mariepark på fredag?
Snart är det jul.
Bara tio dagar kvar. Tiden går fort när man har roligt.
vi har ju bannemig gått ett halvår i skola! vad är det här?!
Rätt som det är ska man börja jobba och sånt, i hela livet. kul, verkligen, jättekul.
Och till sist undrar jag vem den anonyme julklappsköparen i det förra inlägget var :)


pussisnuss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oh no. Ännu en som gått över till team-Edward. Nå jaa, mer Jacob Black för min del! Mouahaha

Anonym sa...

Jag är den anonyme julklappsköparen, men du brukar vanligtvis kalla mig Henrik.