27 december 2008

Jag har ledsnat på att vänta på dom ständiga problemen med sömn. Behöver nån som behöver mej

Goddag.
Det är lördag idag tror jag.
Alla dagar flyter ihop när mamma och pappa är hemma en längre tid.
Jullovet har knappt börjat, men är ändå påväg att ta slut.
I förrgår fick jag en kent skiva av Marlene, den som jag saknat.
Det jobbiga är för tillfället att min samling är komplett nu, så som jag vill ha den. Jag känner ingen nytta i att ha Isola och Hagnesta hill på engelska.
Jag är trött, det är nog för att jag är ute för lite.
Men jag har kommit in i en period av mitt liv där jag gärna är för mig själv.
Jag har alltid tyckt om att vara bara jag.
Visst, det får finnas folk i samma lägenhet eller hus, men de behöver inte prata med mig bara för att dom känner att dom behöver.
Jag trivs med ensamheten, ibland.
Jag är väldigt socialkåt person och tycker om att umgås med mina vänner, det är inte det.
Men ibland behöver man tid för sig själv.
I höst har det varit så mycket nytt och jag har inte haft lust att bara sitta hemma och just innan jullovet började jag känna mig sönderstressad.
När jag blir stressad blir jag nog den sämsta av former man kan bli. Jag sitter och gör ingenting.
Jag vet att det är dåligt. jag borde lägga upp allt arbete jag gör med lite mer planering.
(ingen, absolut ingen kommer orka läsa det här, men ändå)

Jag skulle vilja ta en liten resa till sverige nästa vecka, men jag vet inte om jag orkar.
Någon som orkat läsa det här får gärna anmäla sitt intresse.

Julen flöt väl på.
Jag fick sådana saker vad jag önskat. Men inte så mycket mer utöver det.
Jag är bortskämd.
Jag har varit yngst i familjen i 13 år och då blir man oftast bortskämd. Det erkänner jag.
Därför tär julen på mitt alltförstora ego, jag tycker om att ge saker och se folk bli glada för dom, Men jag har inte riktigt vant mig med att jag inte är yngst längre.

Vad deprimerad jag låter idag.
Jag ska nog gå och läsa istället för att sitta här och skriva sånt ingen läser.


pussisnuss.

Inga kommentarer: