12 december 2008

Love Me Tonight

Godafton.
Det har varit stressigt så till Elins besvikelse har jag inte orkat skriva blogg på ett bra tag.
Nu sitter jag här, helt utmattad av skolveckan, men ändå nöjd över att jag har överlevt den.
Jag har haft äckligt mycket prov och uppsatser att lämna in.
Men nu! nu är det över, inte många dagar kvar till jullovet! (jag hatar att skriva ! men det var nödvändigt)
Ikväll ska min kära vän Marlene komma hit och vi ska väl försöka laga pepparkakor, till skillnad från ELIN så har jag köpt deg och köpt glasyr.
Imorgon sticker jag till sverige med Sofie och Alice. JAHU
vi ska väl shoppa en del (ingen av oss har pengar, men det är en principsak) och även gå på bio är det tänkt.
Är det någon som har planerat att köpa julklapp till mig som jag inte vet om?
Messa mig gärna före klockan sju imorgon på morgonen så jag har möjlighet att tigga pengar.
Och det viktigaste av allt; min ipod funkar. min gröna (förvånande) ipod. Min nya nästan bästa elektronikvän.
Nu håller jag på att föra över skivor som bäst och dansar lite på bordet.
Nu orkar jag inte skriva mera, jag får ont i fingrarna.
Vi hörs mera en annan dag.
Eller som tuwa säger,hej då, ses snart!


pussisnuss

1 kommentar:

Anonym sa...

jag har tänkt köpa en julklapp till dig.