22 december 2008

Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig.

Godafton.
Jag sitter här och lyssnar på Håkan Hellström och tycker en aning synd om mig själv.
Varför vet jag inte, det är bara en tycka lite synd om sig själv kväll.
Idag har jag varit barnvakt åt Malvina, hon sov ungefär hela tiden, så det var inte så himlarns underhållande.
Sen for jag och Matilda och Malvina till staden och där träffade jag på en Katja.
Vi var inne på metro records i ungefär en timme skulle jag tro.
Sedan sprang vi till Nikolaj för att hetsfika lite innan jag sprang till bussen, i tron om att min mamma var där.
Men hon hade tydligen tagit bilen i morse.
Hur skulle jag veta sånt?! jag har jullov!
Och efter det har jag bara varit hemma.
Eller, jag och mamma for till en viss butik på Åland för att hjälpa tomten.
Och medans vi var på vift köpte jag the kite runner. (messa för filmkväll)
Och jaa, nu sitter jag här hemma och gör ingenting, sorterar mina böcker i färgordning för att få tiden och gå.
två dagar kvar till julafton!
Hoppas att jag varit snäll så jag får något paket iaf.
Tror jag ska in till staden och köpa mig ett eller två så jag inte blir helt utan.
Tomten kanske har blivit lite dement på senare år.



Pussisnuss

Inga kommentarer: