16 december 2008

Pretty Flamingo

Godkväll.
Ännu en dag har passerat.
Snart är det julafton och jag är strax klar med julklapparna.
Jag har fått min låda till lp-skivorna.
Jag har klippt mig.
Jag har fått lön.
Jag älskar livet för tillfället.
(nästan)
Jag har en aning huvudvärk.
Livet tar oväntade vändningar.
Men ändå känns det bra för tillfället.
Jag tror det är för att det är lov snart.
Och kanske för att jag har en ipod?
Är det för att jag snart är klar med andra boken i serien om Eragon?
Jag kan inte sätta fingret på vad det är.

Men i alla fulla fall. Imorgon är sista föredraget för i år. Ganska så skönt.
Jag är lite för övertrött för att skriva här.
På tal om det slutar jag klockan tre imorgon, fika?
På tal om det andra slutar jag klockan två på torsdag, fika?



pussisnuss

Inga kommentarer: