04 december 2008

Faling In Love Again

Hej.
Nu är det såhär, att jag är inne på min andra euroshopper energidryck för dagen (det är nog därför jag inte håller på att somna stående)
IDAG mina vänner, är jag glad, jag seglar i någon from av lyckorus, jag vet inte om det beror på energidrycken, att jag inte har kyrkans barn eller om det beror på att jag inte har något jag måste göra tills imorgon. Men jag känner att jag är på ganska bra humör för tillfället.
Imorgon ska jag hjälpa jultomten att handla lite, han har nog mycket att göra såhär före jul.
Vad ger man en mamma i julklapp? En mamma som har allt, inklusive snälla barn.
Ikväll så är det tydligen något scoutjohejsan på måsvägen så ska väl dit en sväng.
Det står tydligen julkransbindning på schemat, och jag är inte sådär jättehejsan på att binda kransar (Läs: jag har aldrig bundit en endaste jävla krans i hela mitt innehållsrika liv)
Och så har jag upptäckt att jag äger massvis av cd:n och inte bara de tio som jag har för vana att variera mellan, sånadär härliga låtar från ens ungdom (som sjuåring)
Nu ska jag se om jag ska fixa mig lite makaronilåda, jag förstår inte hur jag kan vara hungri igen, jag har ätit som hela ryska armen idag.
Någon dag mina vänner, ska jag berätta allt jag kan om tjernobyl och Pripjat.


Pussisnuss.

Dagens låt:

I'm so tired, of falling in love
Finding it easier, to fall out
I can't deny it, I feel it inside
Oh Cupid's fire, no you can't hide

I'm falling in love again
Ain't nothing I can do
Falling in love again
And this time it's with you
When I fall
It's always the same
And I'm so tired of playing this game

Been so long now
Since I gave up my heart
I've kept it locked down
I don't wanna get it harmed
So let me tell you now
I just wanna be sure that you won't hurt me
Can you promise me that
I'm falling in love again
Ain't nothing I can do

Falling in love again
And this time it's with you
When I fall
It's always the same
And I'm so tired of playing this game

You got to tell me
If you're gonna break my heart
Cause I don't wanna take the chance
And if it ain't true
It's all gonna be
It nothing but a poor romance
So give me that promise to hold on
And I'll never let you go
We gotta have something to go on
I'm letting you know now
I'm falling in love again

1 kommentar:

Anonym sa...

ge henne din pinn-ko från nian. Btw du kommer väl till sofie den 14 ;D ?