07 december 2008

Slå dig fri och gå.

Godafton.
Då sitter man här igen.
En söndagkväll, dagen före skola, igen.
Jag har just tittat på film på trean. Jag älskar romantiska tonårsfilmer från 90-talet, det är något smygmysigt över dom.
Har börjat gå igenom mina ca 100 cdn från årens lopp. Man finner lite alltmöjligt märkligt.
Helgen? Den har spenderats på egentligen ingenting. Har suttit hemma i ett hörn och bara tagit det lugnt. Sena kvällar med sovmorgon till tio. Vad mer kan man begära?
Jag minns fjortisperioden i mitt ungdomsliv när man var uppe hela nätterna och gick inte och lade sig förän vid åtta på morgonen.
Det var tider det.
Men jag är lite glad att det är över, man är inte gjord för att sova bort dagarna och leva rövare på nätterna. Okej, ibland är man, men det finns alltid undantag i allt.
På onsdag kommer min ipod. Det är med blandade känslor jag tar emot den nya familjemedlemmen, jag är lite osäker på om jag fixar de här nymodigheterna.
Men på något sätt ska man väl klara det.
Jag ska klippa mig om en vecka och två dagar, har någon några tips? Skulle vilja förändra totalt, men det är inte alltför lätt när man har kort hår.
Nu ska jag gå och jag vet inte riktigt vad, läsa lite prov.
Okej, det där trodde inte ens jag själv på.


Pussisnuss

Inga kommentarer: