21 december 2008

Romeo återvänder ensam

Godmorgon.
Jag har drabbats av min värsta förkylning år 2008 tror jag.
Febern känns ganska liten jämfört med vad jag har nu.
Bihålorna är igenmurade, hostan river i halsen, hostan gör så jag får mera ont i halsen än jag redan har när jag inte hostar.
Åh vad det är härligt med jullov.
Igår var jag och Marlene och lite fiffi och såg twilight.
Jag längtar fruktansvärt till två saker. ett; till onsdag, då jag får alla böcker som kommit ut på svenska. två: till om ett år när andra filmen har premiär.
Jaa, sen alltså, så gick vi till rökka och tog lite korv.
Där träffade vi en perka som joinade oss när vi begav oss hem till marlene.
Där satt vi och radiozappade till halv två.

Idag ska jag till min yngsta storasyster och äta lite julmat, för hon och hennes familj tänkte överge oss på jul och fara på kryssning.
Nåväl, nu ska jag gå och snora någon annanstans


pussisnuss

1 kommentar:

Musikmedicin sa...

jag är ålands egen twilight tönt, jag insåg det ikv. jag har sett den två gånger i sverige på bio och ikv blir det andra gången här på ååland ._.'' ehehee. + typ 1000 hemma x'D Aww det är bäst, och jag längtar tioll samma saker som du, BÖCKERNA och FILMEN <3