07 september 2010

Med sand i sitt hår, nyss fyllda 18 år.

Hej,
nu är det ett tag sedan jag skrev här igen, skulle ju skriva om hur det gick för träningen till tjejmilen och sådär, men när man har lite för mycket att göra så går det såhär.
Men tjejmilen jaa, det gick superbra! Sprang hela milen, helt underbart att tänka tillbaka på det och inse att man gjorde det man trodde var omöjligt i slutet av april när jag började träna för den.
Så nu ska det tatueras :) Ska bli polismästaren som ska göra Mårran sällskap, men jag vet inte riktgit var jag ska placera honom ännu, men det lär visa sig i sinom tid :)
Idag börjar jag klockan tio med valbar idrott och hälsa, det ryktas om att vi ska spela beachrugby, så det återstår att se om ryktena är sanna eller inte :)

Men nu ska jag laga mig lite frukost, hungri som en varg, men vad gör man inte för sina läsare? ;)


Pussisnuss!

Inga kommentarer: