09 september 2010

Kom an kom an pirater!

Hej,
imorgon är det fredag och det ska bli VÄLDIGT skönt, känner att jag haft massor att göra i veckan (fast ändå ingenting, hur har det här gått till?!) och på lördag åker jag med Emilia till Sverige och stannar där till lördag, kul!
För tillfället håller jag på att skriva på historia-svenska uppsatsen, den handlar om somaliska pirater och det är första inlämningen imorgon, men nog ska man väl kunna lämna in något litet i varje fall :)
Men snart ska jag göra ett litet avbrott och gå ner i tvättstugan, börjar få dåligt med rena kläder :) Sen ska jag väl dammsuga lite, dammråttorna börjar bli aggressiva och naffsar en i bakhasorna när man går förbi, tur att jag tagit stelkrampssprutan!

Kanske man skulle fara ut på en liten löparrunda ikväll, för att se om benen finns kvar efter tjejmilen :)

Men nu ska jag gå ner och tvätta så man får lite rena kläder på sig till skolan imorgon och sen till sverige :)


Pussisnuss!

Inga kommentarer: