22 september 2010

Att vara naken gör mitt sinne rent.

Hej,
onsdag onsdag ondag, snart är det fredag och helg :)
Ska bli trevligt med lite ost&vinkväll här :) Får över några härliga tjejer så det ska väl fnissas och snackas strunt ;)
Och så är det uppsatsinlämning imorgon, har bara inledningen kvar nu, känns otroligt skönt att inte behöva stressa under kvällen/natten/dagen, men jag är fortfarande ute i det senaste laget :) Måste skärpa mig och göra saker direkt istället för chilla hur länge som helst innan.

Jaa, hur det går med utmaningen då? Jag har inte ätit godis sen i torsdags (okej, en liten glassbit på tupperware-party, men det var i söndags innan utmaningen hade börjat ;) ) och det känns riktigt bra, håller på att motionerar för fullt.

Igår var jag ut och sprang i en timme före skolan :) riktigt skönt att börja dagen med en morgontur! På kvällen var jag och red, hade en ny häst igen, Pamir, tydligen en lat-häst men gick jättebra med mig :) Fick honom frammåt som bara den så det var svårt att sitta kvar i farten. Begrep inte alls vad de andra pratade om ibörjan när de sa att han var en av de slöare hästarna där, helt fel enligt mig :D Men min ridlärare sa att det är få som får igång honom, så det kändes som en bra sak, att vi kom överens :)

Så jag hoppas jag får honom igen nästa vecka, så man lär känna varandra lite :) Alltid lite av en utmaning första gången man har en ny häst :)

Nu ska jag skriva inledningen och sen sussa sött.
Godnatt!


Pussisnuss!

Inga kommentarer: