15 september 2010

Det ska nog bli män av er nu!

Hej!
Full fart med skola och en hel massa program på fritiden :)
Men i varje fall så flyter livet på bra, håller på att skriver uppsats för fullt (historia/svenska, om piraterna ni vet) och ska väl laga lite grönsaker och dipp ikväll och titta på någon film :)
Men nu åter till det som jag egentligen ska skriva om:

https://atatranakampa.shapemeup.se/2010/09/13/6-veckors-utmaningen/comment-page-2/#comment-4789

Jag känner mig så otroligt peppad och upprymd för det här, har gått med i utmaningen och ska ge mig tusan på att klara den :)
Ella (hon som äger bloggen dit länken går) berättade om att man även ska ge sig en belöning efter att den är gjord, så min blir klippning + färgning av mitt stackars hår - förutsatt att jag fullbordar utmaningen :)

Jag känner mig som sagt väldigt på g och skulle kunna börja direkt, men startar på måndag, men börjar mentalt ikväll så jag vet hur jag ska göra det här :)

Ni lär får veta hur det går, hoppeligen uppdaterar jag lite vecka för vecka hur det har gått.
Jag rekomenderar er starkt att även delta och försöka, det kommer göra de flesta gott att röra på sig i detta höstmörker, men såklart behöver man inte fatölja detta program till punkt och pricka, det räcker med att göra några punkter så mår man redan bättre.

Vill verkligen lyckas med det här, känna sig lite extra stolt och mallig en stund :)
Så nu ska jag nog skriva ner schema på vad jag ska göra för att lyckas :)
(kommer även att hålla mig borta från godis, utmaning!)


Pussisnuss!

1 kommentar:

Pärlan sa...

Svar: Haha, kommentaren kom fram ;) (måste bara godkänna den först)
Hej förresten! :D Åh, vad roligt att du hittade mig där! Haha, självklart tycker jag inte att det är obehagligt - bara roligt :D
Det är jättekul att så många gått med och alltid roligt att kunna peppa varandra!
Åhh, rostat bröd är verkligen det godaste! Jag kan säkert äta en hel limpa såna där formfranska (dom som är små) om jag väljer att inte stoppa mig själv, vilket jag tack och lov gör, haha. Gärna ett glas oboy till också ^^ Det åt jag alltid förut! Men som tur är inte en hel limpa per gång, då hade jag nog haft ännu fler kilon att kämpa bort!
Socker är verkligen stort problem för mig (och för många andra). Börjar jag äta så håller jag på i flera dagar. Även fast jag varit utan rent socker i flera veckor så slår det slint direkt jag får det i mig. Fy vad hemskt det är egentligen!
Men det är så skönt att veta att man inte är ensam, fastän det är lite hemskt att säga. Men att andra som är i samma sits kan förstå! :)
Jag hejar på dig och kommer följa din blogg! :D Och tack för din kommentar! :)
Krams