30 september 2010

Gosse, vad jag var lycklig inatt!

Hej,
idag är dagen före fredag som betyder att man är ledig efter klockan tre, skönt!
Känns som det har varit fullt av skolarbete och saker de senaste veckorna, men det börjar trappas ner lite nu, troligen för att det snart är periodbyte :)

Utmaningen går bra, känns som att jag kommer klara det, peppar peppar ta i trä.
I tisdags var jag och red, hade Pamir igen en gång :) Helt underbar häst. Nästa vecka måste jag komma ihåg att ta med mig lite knäckebröd, han försöker äta upp mina händer och fickor varje gång man sadlat och tränsat av honom, den gottegrisen :) (eller vänta, var det inte en häst?)

Imorgon är det Open by Night i stan, en av Ålands vikigaste händelser tror jag :) Känns som man träffa alla där :)

Och på lördag ska det gås på loppis och jag hoppas på en massa fina fynd :)


Nu ska jag läsa på det absolut sista finskaprovet på sos någonsin! TJOHO!!!
Uppdaterar när jag har något viktigt att säga :)


Pussisnuss

Inga kommentarer: