19 september 2010

They're Building Walls Around Us.

Hej!
En händelserik vecka håller på att gå mot sitt slut, tre futtiga timmar kvar.
Det har varit full rulle med scouter, ridning, tjejgruppsinfo, kyrkans barn, öppna gårdar och skördemarknaden.
Jag gillar när det händer saker, men inte när man har en helmassa med skolarbete som skall göras, men snart är det gjort, har "bara" två sidor kvar på hissa/svenska uppsatsen som ska in i veckan, och jag vet precis vad jag ska skriva där, så det lär hoppeligen inte bli några bekymmer :)
Och imorgon börjar 6 veckorsutmaningen, är otroligt taggad och har skrivit ett schema på vad jag ska göra per dag för att klara av den :) Ska bli riktigt spännande att se vad man går för!

På tal om motion var jag och syster och simmade 1000 meter i fredags, har blivit förtjust i att simma på sistone :) Så det lär bli en del pass i vattnet kommande veckorna :)

Nu ska jag skriva lite på uppsatsen, rensa lite i boklådan och smyckeslådan vad jag vill ha kvar och vad som ska slängas/eventuellt säljas på loppis :)


Pussisnuss!

Inga kommentarer: