06 oktober 2010

There will be no shame

Hej,
nu har mer än halva veckan gått, och det känns helt sjukt att det är höstlov nästa vecka!
Vart har sensommaren/hösten tagit vägen? Känns som man har legat i koma i flera veckor.
Idag bytte vi period, så nu har vi en hel drös med matte, som jag inte ser alltför mycket fram emot, helt ärligt. Men nog ska man väl klara sig igenom det med, om man har tur!

Jag har kännt mig lite off the road den här veckan så att säga, ganska trött och ganska stressad, men det har lugnat ner sig nu när vi äntligen har fått en ny period. Men det är väl bara att förbereda sig mentalt för kommande "provperiod".

På lördag ska jag springa lite här på holmen, det blir 12 kilometer (får se om jag orkar längre så kanske jag går åtta kilometer till) Så det ska bli riktigt roligt, att se om man klarar av några kilometer till :) Ni hör nog av mig på lördag eftermiddag hur det har gått.

Idag har jag haft min bästa äldsta storasyster här på middag, kul med lite sällskap :) Det blev delikatessrätten fiskpinnar med potatis och remoladsås! Jättelänge sen vi båda åt det och det var supergott! (tänk att något så enkelt kan smaka så himmelsk?)

Om en vecka bär det av till Sverige för en ny tatuering och på fredagen åker jag och mammsi till morfar och hälsar på, var sjukt länge sedan jag var där! Ska bli roligt att se Forssa igen, känns alltid så mysigt att vara där.

Men nu ska jag gå och placera mig på spikmattan med lite skön musik på i bakgrunden, men ni hör nog snart av mig igen :)


Pussisnuss!

1 kommentar:

Marlene sa...

Du lägger väl upp bild sen på tattoon? :)