24 oktober 2010

His hair had turned from black into bright white.

Hej,
nu var det ett tag sedan jag uppdaterade, vilket beror på att jag har haft massor för mig de senaste dagarna (veckorna?!) och att jag helt enkelt inte gett mig tid till att sitta här och chilla :)
Idag har jag varit till Mariebad med Tilla och mamma, vi simmade 1000 meter, duktiga flickor!
Efteråt åkte jag med hem till Tilla och lagade lite mat för att sedan gå ut på en uppfriskande promenad i regnet, ungefär 70 minuter var vi ute, helt underbart! Det är tänk att vi ska göra en längre vandring nästa helg, dock troligen utan regnet :)

Förövrigt har jag inte motionerat så mycket, eftersom jag var och tatuerade mig förra torsdagen och man ska inte träna/bada bastu ungefär en vecka efteråt, men nu kändes den så läkt att jag passade på att aktivera mig mycket :) Så nu är det nya tag!

Nu håller jag på att skriva klart PM:et till socialkunskapen, ska skriva om sockerberoende, så alla som har bra material (artiklar, böcker, dokumentärer) får väldigt gärna berätta :)

Ni ska få lite bilder någon dag, bara jag har orken att lägga in dem på datan, är ansträngande ni vet ;)


Pussisnuss!

1 kommentar:

Tilla sa...

du köpte ju en bok om sockerberoende till mig för flera år sedan, eller var det mia.. ifall du vill låna den... har den nog någonstanns, oläst :) kram, tack för idag! känner mig riktigt duktig efter allt motionerade!