30 oktober 2010

When the sky is blue again!

Hej,
det är lördag morgon och jag har tagit sovmorgon (fastän min bästa-äldsta-storasyster skickade ett meddelande 10.27 och väckte mig) och det kändes riktigt skönt.

Den här veckan har gått väldigt snabbt, igår vid klockan ett insåg jag att; oj, det är fredag idag!
Det stämmer nog att tiden går fortare när man blir äldre. Mitt i allt har man gått ut skolan och står där och inser; jahapp, då är det dags att bli vuxen då, att veta vad man vill jobba med när man blir stor, att kunna fatta viktiga beslut på egenhand och att veta vad som är rätt och fel i alla situationer. Att klara sig själv helt enkelt.
Lite läskigt faktiskt. Vuxen? Jag? Aldrig!

Och där försvann hela min blogglust, det måste vara Gud som vill att jag skriver mitt socialkunskapsarbete eller över på matteprov eller något annat lika trevligt. Han är ganska rolig handär Gud, han är väldigt bångstyrig och ska alltid få sin vilja igenom, går inte att diskutera med honom överhuvudtaget, så det är väl bara att lyda och göra skolarbete :)

Pussisnuss!

Inga kommentarer: