29 augusti 2010

Polka är nudisternas dans!

Hej,
söndag idag igen då, känns som det är söndagar hela tiden.
Om ganska exakt en vecka håller jag på att springer tjejmilen. Helt knäppt, det var ju aldeles nyligen som jag började träna inför den känns det som. Men snart är det alltså dags och det känns riktigt fint! Men det vet jag om en vecka och lite till, om jag ska få en till tatuering eller inte :)
Idag har jag varit på en löprunda, fuskade inför tjejmilen :) Har ju sagt att jag inte ska springa 10 km innan det, men mamma fick mig att springa till lemström och tillbaka idag, men jag måste erkänna att vi tränade enligt lidingöprogrammet(?) som innebar att man sprang fyra och gick en, så egentligen har jag inte genomfört milen ännu ;)

Och igår var jag och Matilda ut och cyklade, riktigt roligt :) Vi ska väl börja bygga på det lite efterhand när man får bättre cykel-kondition, så att vi kan cykla hur långt som helst :D

Sen skulle jag väl vilja och simma, men ger mig inte riktigt tid nu när det är så mycket pågång i skolan + att jag arbetar efter skolan den här veckan till, så nästa vecka kan man väl börja fokusera lite på aktiviteter efter skolan med :) Men blir lite körigt med skola 8-16 + jobb 2-3 timmar + någon aktivitet, PLUS att det ska göras skolarbete också :)

Och jaa, kommande helg ska jag gå en tjejgruppsledarkurs :) Ska bli kul att få lite utbildning inom det. Så sen ska jag hoppeligen få en trevlig liten tjejgrupp att leda här i stan :D

Närmare information om det kommer väl också :)
Nu ska jag sätta mig ner och skriva lite på engelskauppsatsen.


Pussisnuss!

Inga kommentarer: